UUDELLEENMARKKINOINTI

Ostopäätös verkossa ei synny hetkessä, vaan monen mutkan kautta. Uudelleenmarkkinointi - tai remarkkinointi - tarkoittaa markkinointiviestin kohdentamista jo sivustollasi käyneelle tai tuotteitasi katsoneelle yleisölle. Tämän on todettu äärimmäisen tehokkaaksi tavaksi kohdentaa tarjotut tuotteet ja palvelut ostoaikeissa olevalle yleisölle - jos sen tekee oikein. Uudelleenmarkkinoinnissa on tärkeää ymmärtää, missä, miten ja kuinka usein asiakkaalle kannattaa markkinoida. Me Zero Momentilla huolehdimme tästä puolestasi. Uudelleenmarkkinoinnilla saat mm.

  • Vahvistettua brändikuvaasi ostoaikeissa olevan yleisön keskuudessa
  • Markkinointiviestisi toistoa kustannustehokkaalla tavalla
  • Personoitua markkinointiviestintää eri asiakasryhmille sitoutumisen mukaan (esim. satunnaiset vierailijat vs. voimakkaasti sitoutuneet)

Me emme markkinoi vain massalla "kaikille verkkosivustosi vierailijoille", vaan kohdistamme kampanjamme oikeille yleisöille. Tutkimme sivustosi vierailijoita ja luomme eri asiakasprofiileihin parhaiten sopivat viestit ja kanavat. Kaikki yhteistyössä kanssasi, niin tiedät, mitä milloinkin tapahtuu. Uudelleenmarkkinointimme kuuluu mm.

  • Kävijä- ja yleisöanalyysit
  • Uudelleenmarkkinointilistojen luominen eri asiakasprofiileille
  • Asiakasprofiilikohtaiset kampanjasuunnitelmat ja -totutus viesteineen ja kanavineen
  • Kampanjoiden seuranta sisältäen tulosten ja budjetin seurannan
  • Säännöllinen raportointi tuloksista

Uudelleenmarkkinointi voidaan toteuttaa eri display-verkostoissa, sosiaalisessa mediassa (mm. Facebook, YouTube) tai hakukoneissa. Ota yhteyttä ja kysy lisää.