Riskienhallintayritys Granite Partners Oy halusi lisänäkyvyyttä AdWords-mainonnalla. Graniten henkilökunta on kokenut AdWords-mainostaja mutta kuten niin usein​, aika ei vain tahdo riittää kaikkeen. Näinpä Zero Moment otti kampanjasuunnittelun ja -toteutuksen huolekseen.

Kampanja alkoi tavoitteiden ja budjettien määrittelyllä, minkä jälkeen Zero Moment otti ohjat käsiinsä. Valmiin purkitetun kampanjoinnin sijaan mm. tutkimme asiakkaamme verkkosivuja teknistä ja sisällöllistä toteutusta, kahlasimme verkkovierailijoiden käyttäytymistä sekä teimme avainsana- ja trendianalyysejä. Näistä toimenpiteistä muodostui yksilöllinen, asiakastamme palveleva toimenpidesuunnitelma.

Optimoimme kampanjaa suunnitelman mukaisesti tehden muutoksia verkkodatan perusteella. Tarkan seurannan ja optimoinnin tuloksena pääsimme kohdentamaan mainontaa vain ja ainoastaan sinne, mistä siitä oli hyötyä, näin säästimme 50% annetusta mainosbudjetista. Tällä säästetyllä budjetilla onnistuimme saamaan lyhyessä ajassa 13% kasvun kävijämääriin, ja vielä tärkeämpänä 17% kasvun asiakkaamme yhteydenottoihin.
​​
Kaikki toimenpiteemme selitettiin asiakkaalle selkokielellä viikkoraporteissa, koska pidämme läpinäkyvyydestä.

​”Zero Momentin kampanjahallinnan ja verkkoanalytiikan osaaminen näkyi kampanjan alusta alkaen. Raportit tulivat ajallaan, niistä näkyi tehdyt toimenpiteet, saavutetut tulokset ja selkokieliset perustelut uusille toimenpiteille. Meidän ei tarvinnut huolehtia kampanjasta kun se oli tehokkaasti hoidossa Zero Momentilla.”

- Teppo Kattilakoski, toimitusjohtaja, Granite Partners Oy