Kukapa ei haluaisi rentouttavaa Spa-tunnelmaa keskelle omia arkirutiinejaan? Kotimainen Luin Spa tarjoaa jokaiselle mahdollisuuden toteuttaa itseään kylpyhuoneitten sisustamisen saralla. Näin oli myös Jouluna 2016, jolloin Luin Spa kääntyi Zero Momentin puoleen Googlessa toteutettavan hakukampanjan suhteen.

Kampanjasuunnitelman laatimisen jälkeen kampanjaseuranta kytkettiin Luin Span verkkokauppaan, jolloin pystyimme reaaliajassa seuraamaan kampanjamme kautta tulleita ostoja sekä reagoimaan välittömästi asiakkaiden käytöksessä tapahtuviin muutoksiin. Kampanjan klikkausbudjettia optimoitiin jatkuvasti, jotta pääsimme luomaan mahdollisimman kannattavan kampanjan asiakkaallemme.

Jatkuva optimointimme ja seurantamme tuotti kampanjaan mm. seuraavaa:

  • Kampanjan kautta seurannut asiakaskohtainen myynti 100% orgaanista kautta saatua asiakaskohtaista myyntiä korkeampi.
  • Kolminkertainen liikenne asiakkaan sivuille verrattuna normaaliin liikennevirtaan
  • Kampanjan tuottoprosentti 150%


Kampanja raportoitiin asiakkaalle kattavasti ja selkeästi ilman piilokuluja, koska se on mielestämme vain reilua.

​"Zero Moment teki vaikutuksen tuloshakuisuudellaan. Emme missään vaiheessa maksaneet turhasta, ja saimme henkilökunnan kiinni aina tarvittaessa. Myynnin lisäksi saimme samaan hintaan todella tärkeää tietoa asiakkaittemme käyttäytymisestä verkkokaupassamme."

- Mari Luodes , perustaja, Luin Spa
- Noora Mustajärvi, perustaja, Luin Spa