JAANI VÄISÄNEN, FT, TOIMITUSJOHTAJA

Jaanilla on vuosien kokemus digimarkkinoinnin toteuttamisesta ja kouluttamisesta. Tämän lupsakan karjalaisen tausta on tilastotieteessä ja tiedonlouhinnassa, joten numerot ja niistä saatavan tiedon tulkinta ovat ihmeellisesti lähellä sydäntä. Jaani on urallaan julkaissut useita digimarkkinoinnin artikkeleja, ja kirjoittanut väitöskirjan hakukonemarkkinoinnista.

 Numerot ja data sellaisenaan eivät kuitenkaan ole itsearvo. Niistä saatava ymmärrys, minkä kautta asiakkaan pulmat ratkaistaan, ovat keskiössä.

Vapaa-ajallaan Jaanin voi löytää joko lautailemasta (rullilla tai lumella) tai punttisalin hämärästä. Hänen on myös kuultu häiritsevän naapureita kitaransoitolla ja lukuisilla pop-kulttuuriviittauksilla.

"Miulle on oikeestaan ihan sama, mitä tehdään, kunhan ongelma saadaan ratkaistua. Ja se saadaan ratkaistua ottamalla asioista selvää"

MIKKO RASA, DI, HALLITUKSEN JÄSEN

Mikko on hankkinut kannuksensa menestyksekkäässä myyntityössä. Hänellä on vuosien kokemus B2B-ratkaisujen järjestämisestä ja liiketoiminnan kehittämisestä useilla eri toimialoilla niin Suomen rajojen sisä- kuin ulkopuolella.

Asiakkaalle saatava lisäarvo on Mikon ratkaisukeskeisessä toimintamallissa Numero Uno. Asiakas joko saa ratkaisun ongelmaansa tai ei mitään.

Mikko on intohimoinen purjehtija ja purjehtii maailman ympäri heti kun tilanne sen hänelle sallii.

"Tehtävämme on auttaa Asiakkaitamme kasvattamaan
myyntiä palveluidemme avulla"