Tietosuojaseloste
EU:n yleinen tietosuoja-asetus (2016/679) artiklat 13 ja 14
Laatimispäivämäärä: 14.11.2023
Mitä tarkoitusta varten henkilötietoja kerätään?
Henkilötietoja käsitellään tarkoituksissa, jotka liittyvät asiakassuhteen hoitamiseen, hallinnointiin ja kehittämiseen, palvelujen tarjoamiseen ja toimittamiseen sekä palvelujen kehittämiseen ja laskutukseen liittyen. Henkilötietoja käsitellään myös mahdollisten reklamaatioiden ja muiden vaatimusten selvittämisen edellyttämissä tarkoituksissa.
Lisäksi henkilötietoja käsitellään asiakkaille suunnatussa viestinnässä kuten tiedotus- ja uutisointitarkoituksissa sekä markkinoinnissa, jonka osana henkilötietoja käsitellään myös suoramarkkinointiin ja sähköiseen suoramarkkinointiin liittyvissä tarkoituksissa.
Asiakkaalla on oikeus kieltää hänelle kohdistettu suoramarkkinointi.
Rekisterinpitäjä käsittelee tietoja itse sekä hyödyntää henkilötietojen käsittelyssä rekisterinpitäjän puolesta ja lukuun toimivia alihankkijoita.
Mitä tietoja keräämme?
Keräämme yhteydenottopyyntöjen vastaamisen kannalta välttämättömiä tietoja (nimi, sähköpostiosoite, puhelinnumero, organisaatio ja/tai mahdollinen muu yhteydenpidon kannalta oleellinen tieto).
Millä perusteella keräämme tietoja?
Henkilötietojen keräämisperuste on suostumus.
Mistä kaikkialta henkilötietoja keräämme?
Henkilötietoja kerätään rekisteröidyltä itseltään erilaisten sähköisten yhteydenottokanavien kautta.
Kenelle tietoja siirretään?
Henkilötietoja ei luovuteta ulkopuolisille tahoille, eikä kerättyjä henkilötietoja luovuteta tai siirretä EU:n tai Euroopan talousalueen ulkopuolelle.
Kerättyjen tietojen turvallinen säilyttäminen
Henkilötietoja sisältäviä aineistoja säilytetään lukituissa tiloissa, joihin on pääsy ainoastaan nimetyillä ja tehtäviensä vuoksi pääsyyn valtuutetuilla henkilöillä.
Henkilötietoja sisältävä tietokanta on palvelimella/ulkoisella kovalevyllä, jota säilytetään lukitussa tilassa, johon on pääsy ainoastaan nimetyillä ja tehtäviensä vuoksi pääsyyn valtuutetuilla henkilöillä. Palvelin on suojattu asianmukaisella palomuurilla ja teknisellä suojauksella.
Yrityksen sähköisiin järjestelmiin ja tietokantoihin on pääsy vain erikseen myönnettävillä henkilökohtaisilla käyttäjätunnuksilla ja salasanoilla. Rekisterinpitäjä on rajannut käyttöoikeudet ja -valtuudet tietojärjestelmiin ja muihin tallennusalustoihin siten, että tietoja pääsevät tarkastelemaan ja käsittelemään ainoastaan niiden lainmukaisen käsittelyn kannalta tarpeelliset henkilöt.
Rekisterinpitäjän työntekijät ja muut henkilöt ovat sitoutuneet noudattamaan vaitiolovelvollisuutta ja pitämään salassa henkilötietojen käsittelyn yhteydessä saamansa tiedot.
Kuinka kauan aineistoa säilytetään?
Rekisteriin kerättyjä tietoja säilytetään ainoastaan niin kauan ja siinä laajuudessa kuin on tarpeellista suhteessa niihin alkuperäisiin tai yhteensopiviin tarkoituksiin, joihin henkilötiedot on kerätty.
Henkilötietojen säilyttämisen tarvetta arvioidaan kolmen vuoden sykleissä. Rekisteröityä henkilöä koskevat tiedot poistetaan rekisteristä vuoden kulessa siitä, kun kyseisen rekisteröidyn asiakassuhde rekisterinpitäjään on katsottu päättyneeksi, ja asiakassuhteeseen liittyvät velvollisuudet ja toimenpiteet on suoritettu loppuun.
Rekisterinpitäjä arvioi tietojen säilyttämisen tarpeellisuutta säännöllisesti sisäisten käytännesääntöjensä mukaisesti. Lisäksi rekisterinpitäjä toteuttaa kaikki mahdolliset kohtuulliset toimenpiteet sen varmistamiseksi, että käsittelyn tarkoituksiin nähden epätarkat, virheelliset tai vanhentuneet henkilötiedot poistetaan tai oikaistaan viipymättä.
Automaattinen päätöksenteko
Henkilötietoja käsiteltäessä ei tapahdu automaattista päätöksentekoa.
Rekisteröidyn oikeudet
Rekisteröidyllä on oikeus peruuttaa antamansa suostumus, milloin henkilötietojen käsittely perustuu suostumukseen.
Rekisteröidyllä on oikeus tehdä valitus Tietosuojavaltuutetun toimistoon, mikäli rekisteröity katsoo, että häntä koskevien henkilötietojen käsittelyssä on rikottu voimassa olevaa tietolainsäädäntöä.
Rekisteröidyllä on seuraavat EU:n yleisen tietosuoja-asetuksen mukaiset oikeudet:
a) Rekisteröidyn oikeus tarkistaa itseään koskevat tiedot.
b) Rekisteröidyn oikeus tietojensa oikaisemiseen.
c) Rekisteröidyn oikeus tietojensa poistamiseen.
d) Rekisteröidyn oikeus tietojen rajoittamiseen.
e) Rekisteröidyn oikeus siirtää tiedot toiselle rekisterinpitäjälle.
Rekisteröidyn halutessa käyttää tietosuojalainsäädännön mukaisia oikeuksia, rekisteröityä pyydetään ottamaan yhteyttä tietosuojavastaavaan, jonka yhteystiedot on mainittu alla.
Verkkoanalytiikka
Alla olevat palvelut keräävät anonymisoitua tietoa sivuilla vieraiuista ilman henkilökohtaisia tietoja.
- Google Analytics 4
- Google Ads
- Google Tag Manager
Kohdennettu markkinointi
Sivuilla viereilun perusteella saatamme tehdä kohdennettua mainontaa seuraavissa palveluissa
- Google-haku
- Google displayverkosto
- YouTube
Rekisterin tiedot
Zero Moment asiakasrekisteri
Rekisterinpitäjä
Zero Moment Oy
Y-tunnus 2767435-5
Osoite Eskolankatu 19, 53500, Lappeenranta
Puhelin +358 (0)40 529 5234
jaani@zeromoment.fi
Yhteyshenkilön tiedot
Jaani Väisänen
Osoite Eskolankatu 19, 53500, Lappeenranta
Puhelin +358 (0)40 529 5234
jaani@zeromoment.fi